קבוצות רכיבה על אופניים תל אביב – שווה להצטרף!

ב- תל אביב תוכלו למצוא מספר קבוצות רכיבת אופניים בדגש על רכיבת אופני כביש. באופן כללי, סצינת הרכיבה בתל אביב מפותחת למדי ואם תגיעו לראש ציפור בפארק הירקון בשעות הבוקר תיפגשו מאות רוכבי אופני כביש המתאמנים. שם. יחד עם זאת, על מנת להשתפר בצורה משמעותית ברכיבה אני ממליץ להצטרף לקבוצת רכיבה. לקבוצה מספר יתרונות מרכזיים והראשי בהם היא העובדה שהיא תגביר אצלכם את המוטיבציה להתאמן בצורה מסודרת. בזכות העובדה שאתם יודעים שיש חבר׳ה שמחכים לכם, ומצפים שתגיעו לאימון, יהיה לכם קל יותר לצאת מהמיטה בבוקר חורפי קר וללכת לפגוש את החברים באימון. מעבר לכך, אימונים במסגרת קבוצתית ידחפו אותכם חזק יותר ממה שאתם יכולים לדחוף את עצמכם לבד. אין כמה לרכב בעלייה לצד רוכבים אחרים ולנסות לפרק אותם במהלכה. אתם פשוט מצליחים להוציא מעצמכם יותר! עוד אלמנט חשוב הוא שהקבוצה תחסוך מכם את הצורך להתעסק בבנייה של תוכנית אימונים לרכיבת כביש. האימונים המוגדרים של הקבוצה, לצד רוכבים אחרים ועם מאמן מוסמך תעזור לכם להתאמן בצורה מסודרת ולהשתפר מהר יותר.

קבוצות רכיבה אופניים תל אביב
קבוצת רכיבה אופניים WCR תל אביב במחנה האימונים בסוף העונה במגד׳ל שמס בצפון

קבוצות רכיבה תל אביב – WCR

קבוצת WCR – White City Racing היא אחת מקבוצות רכיבת האופניים הפועלות באיזור תל אביב והמרכז. הקבוצה מתאמנת 4 פעמים בשבוע: שלישי, חמישי, שישי ושבת. אימוני הקבוצה מתקיימים באמצע שבוע (שלישי וחמישי) בתוך תל אביב עצמה (בפארק דרום ובפארק הירקון) כך שרוכבי הקבוצה יכולים להגיע לעבודה מיד אחרי סיום האימון. בסוף השבוע האימונים מתקיימים מחוץ לתל אביב באיזורי הרכיבה המרכזיים במרכז: לטרון, נס הרים, צובה וכדו׳.

ל-WCR, רוכבי העיר הלבנה תל אביב, שני יתרונות משמעותיים כקבוצה. ראשית, זו קבוצה עם מספר מאמנים ברמה מאד גבוהה. אני (דרור הדדי) מאמן באופן אישי בקבוצה ולצידי מאמן גם אלון לרר (אותו אתם מכירים מפרקי הפודקאסט על אווירודינאמיות ועל חיכוך מתגלגל). אנחנו עובדים מאד קשה על מנת להביא לקבוצה את רמת האימון הכי גבוהה בעולם (וכן… אנחנו שמים את עצמנו בסטנדרט העולמי) ולהביא את הרוכבים בקבוצה להישגים הגבוהים ביותר.

אבל הקבוצה היא הרבה מעבר לרמה המקצועית הגבוהה. הכיף הגדול בקבוצה הוא הרוכבים שנמצאים בה. ערך מאד חשוב בקבוצה הוא לייצר חברויות ואווירה סוציאלית (social). לכן, אנחנו נפגשים אחת לחודש לערב בירה. אנחנו משלבים רכיבות קפה כחלק מובנה בתוכנית האימונים. אנחנו מקיימים ערבי קבוצה ועושים מסיבות בריכה ומסיבות ברביקיו בתל אביב ומחוצה לה. כל הדברים האלה הופכים את הרוכבים בקבוצה להרבה מעבר ״לאנשים שרוכבים ביחד״ אלא לחברים טובים שגם יוצאים לחו״ל ביחד, ומפגישים את המשפחות. אתם יכולים לדמיין שבמצב כזה הרבה יותר כיף גם להתחרות ולעבוד אחד עבור השני במירוצים.

קבוצות רכיבה אופניים תל אביב - הרבה יותר כיף לעבוד יחד כשאתם גם החברים הכי טובים
הרבה יותר כיף לעבוד יחד במירוצים כשאתם גם החברים הטובים ביותר

איך עובדת קבוצת הרכיבה

כפי שכתבתי קודם לכן הקבוצה מתאמנת 4 פעמים בשבוע. 2 פעמים בתוך העיר ופעמיים נוספות מחוצה לה. היתרון ברכיבה בתוך העיר, בפארקים סגורים, היא שניתן לשלב רוכבים מרמות שונות במסגרת האימונים. אפילו אם אתם רוכבים פחות מנוסים ורוצים להתקדם האימונים המתקיימים באמצע השבוע בתוך תל אביב מאפשרים לכם ללמוד איך לרכב בקבוצה, לשפר את הכושר ובהמשך להשתלב גם באימוני הקבוצה של הסופ״ש (הארוכים והקשים יותר). אימוני סוף השבוע כוללים כמובן רכב ליווי ומאמן צמוד כך שאתם יכולים להיות רגועים כשאתם מצטרפים אליהם.

לא כל קבוצות הרכיבה על אופניים בתל אביב שמות דגש תחרותי על הקבוצה. קבוצת WCR רוכבת ברמה גבוהה ותחרותית עם תוכנית אימונים מסודרת המותאמת ללוח המירוצים של איגוד האופניים. האם זה אומר שכל הרוכבים בקבוצה מתחרים? ממש לא! לפחות 50% מהרוכבים בקבוצה לא מתחרים ורק מעוניינים לשפר את רמתם המקצועית והכושר שלהם. אבל… האימונים שלנו הם ברמה הגבוהה ביותר, אנחנו עושים מחנות אימונים לקראת האירועים החשובים בשנה ועובדים קשה על מנת להפוך את הרוכבים לטובים יותר.

מעוניינים להצטרף לקבוצת הרכיבה מתל אביב שלנו?

אם אתם מעוניינים להצטרף ל-White City Racing אתם מוזמנים ליצור קשר איתי באופן אישי בכתובת המייל dror@trainbyscience.com או לחילופין לשלוח הודעה לעמוד הפייסבוק של הקבוצה. שיהיה בהצלחה!